Klantenservice vandaag bereikbaar van 15:30 tot 17:30.
085 04 79 123
Camping zoeken
personen
Campings

Schade annulering

Schade, en nu?

Als u voorafgaand aan of tijdens uw reis onverhoopt met omstandigheden waardoor u de reis moet annuleren of de al ingegane reis moet onderbreken, dan bent u verzekerd van een snelle en professionele afhandeling van uw schade. U kunt uw schade via het internet melden door op deze link te klikken.

Voor een onafhankelijke schaderegeling werkt Andiamo - Italia samen met Henk Mulderij Financieel Advieskantoor. Bij schade of annulering kunt u ook telefonisch contact met hen opnemen via telefoonnummer 0528 – 260 415.


Wat te doen bij:
 

Annulering voor aanvang van de reis

Kan uw geboekte reis niet doorgaan, dan kunt u dit melden met behulp van het schadeformulier. Dat kunt u ingevuld en ondertekend scannen en mailen naar Henk Mulderij Financieel Advieskantoor via mailadres schade@henkmulderij.nl. Ook kunt u het formulier faxen naar 0528 – 260 592.

Naast het schadeformulier zijn een boekingsbewijs, een verzekeringsbewijs en een annuleringskosten nota nodig. Andiamo - Italia en Henk Mulderij maken het u eenvoudig. Na uw melding wisselen zij onderling deze stukken uit. U hoeft alleen nog maar een bewijs te sturen waaruit de reden van de annulering blijkt.


Niet gebruikte vakantiedagen

Heeft u door onvoorziene omstandigheden vakantiedagen moeten missen, dan kunt u dit doorgeven met behulp van het schadeformulier. Ook hier geldt dat u dat formulier ingevuld en ondertekend kunt scannen en mailen naar Henk Mulderij Financieel Advieskantoor BV in Hoogeveen, via mailadres schade@henkmulderij.nl . Ook kunt u het formulier naar hen faxen op nummer 0528 – 260 592.

Naast het schadeformulier zijn ook in deze situatie een boekingsbewijs, een verzekeringsbewijs en een annuleringskosten nota nodig. Andiamo Italia en Henk Mulderij wisselen na uw melding deze  stukken onderling uit. Maar er zijn nog enkele andere bijzonderheden:

In geval van voortijdige terugkeer:

  • Enig bewijs van de voortijdige terugkeer.
  • Enig bewijs waaruit de noodzaak van de voortijdige terugkeer blijkt (indien geen contact werd opgenomen met de alarmcentrale SOS International.
     

In geval van ziekenhuisopname:

  • Enig bewijs van de ziekenhuisopname en de duur daarvan.


Wilt u weten wat verstaan wordt onder niet gebruikte vakantiedagen? Raadpleegt u dan de polis voorwaarden.



PROBEER UW SCHADEMELDING ZO VOLLEDIG MOGELIJK TOE TE ZENDEN. DE VERWERKING VAN ONVOLLEDIGE SCHADEMELDINGEN ZAL ALTIJD MEER TIJD IN BESLAG NEMEN.